Менеджер тайлов – продолжение

Увы, продвинулся не так далеко, как хотелось бы… эффективность в районе 30% – мало (ну, куда лучше, чем те 5%, что были в прошлом году). Но хочется-то 70-90%… Тонометр тоже не показал связи между работоспособностью и давлением… обидно, а я так надеялся на “простое решение сложной проблемы” 🙂

В общем, идёт полным ходом работа над “управлением” данными игры. Получается даже лучше, чем я ожидал: редактор может быть “мультиформой”, т.е. все те мучения и непонятки по отображению одновременно нескольких переводов (собственно, для перевода :)) почти автоматически решаются. Впрочем, для того, чтобы это “запустить” ещё надо будет “поработать”.

I’m afraid I didn’t move as far as I wanted these weekends… Efficiency is at ~30% instead of 70-90% I want… But anyway it’s much better than 5% the previous year. Pulsimeter also didn’t show any visible efficiency dependency on blood pressure… And I hoped a lot for such a “simple solution of a complex problem” 🙂

In general I’m still working on game data management. It turns out to be even better than I’ve planned: the editor can be a “multi-form”, i.e. all my worries about displaying multiple languages simultaneously for translation are solved almost automatically. However, there’s still work to do to get it up and running this way.

Менеджер тайлов – продолжение

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s