Менеджер тайлов – продолжение

Увы, продвинулся не так далеко, как хотелось бы… эффективность в районе 30% – мало (ну, куда лучше, чем те 5%, что были в прошлом году). Но хочется-то 70-90%… Тонометр тоже не показал связи между работоспособностью и давлением… обидно, а я так надеялся на “простое решение сложной проблемы” 🙂

В общем, идёт полным ходом работа над “управлением” данными игры. Получается даже лучше, чем я ожидал: редактор может быть “мультиформой”, т.е. все те мучения и непонятки по отображению одновременно нескольких переводов (собственно, для перевода :)) почти автоматически решаются. Впрочем, для того, чтобы это “запустить” ещё надо будет “поработать”.

I’m afraid I didn’t move as far as I wanted these weekends… Efficiency is at ~30% instead of 70-90% I want… But anyway it’s much better than 5% the previous year. Pulsimeter also didn’t show any visible efficiency dependency on blood pressure… And I hoped a lot for such a “simple solution of a complex problem” 🙂

In general I’m still working on game data management. It turns out to be even better than I’ve planned: the editor can be a “multi-form”, i.e. all my worries about displaying multiple languages simultaneously for translation are solved almost automatically. However, there’s still work to do to get it up and running this way.

Advertisements
Менеджер тайлов – продолжение

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s