Пока медленно

Работа продолжается, однако не так быстро, как хотелось бы, скорее всего из-за болезни. Пытаюсь оптимизировать обработку “соседних” тайлов, но пока не получается сделать “идеально”. В общем, пока можно оставить “как есть”, критических проблем там нет. Последний штрих – разбивка на группы и, собственно, составление из них “мира” и можно вставлять в игру.
Всё ещё не решил проблему с ИИ перемещения противников. Наверное, просто придётся делать “как получается”, а уже потом, может быть, исправлю.

The development goes on, but not as fast as I’d wanted due to my illness. I’m still working on optimization of “neighbor tiles” management. The last issue is to split the tiles into groups and generate the “world” from them (plus a relatively straight-forward management procedure).
Meanwhile I still haven’t solved the problem of enemies movement AI. I might end up forced doing it in a “simplified” way with hope of improving it in future.

Advertisements
Пока медленно

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s